TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ
jQuery Slider
BAHAR DÖNEMİNDE İŞ YERİ EĞİTİMİ YAPACAK ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE (16.01.2021))

2021-01-16

 

*  İşyeri eğitimi faaliyetleri Selçuk Üniversitesi İşyeri ve Staj Otomasyonu üzerinden gerçekleştirilecektir. Öğrenciler bu otomasyona giriş yapmalı (kullanıcı adı: öğrenci no, şifre: tc ilk 6 hane) ve firmaların da bu otomasyona ön kayıt olup, giriş yapmalarını sağlamalıdır. Firmaların yeni işyeri kayıt kılavuzuna buradan erişebilirsiniz. 

*  Bahar döneminde İşyeri Eğitimi yapacak öğrencilerin 3 Şubat 2021 Çarşamba günü'ne kadar linkteki e-formu eksiksiz ve doğru şekilde doldurması gerekmektedir.

*  Bahar döneminde işyeri eğitimi yapacak öğrencilerin aşağıdaki formları doldurarak elden veya kargo yoluyla 5 Şubat 2021 Cuma günü mesai bitimine kadar S.Ü. Teknoloji Fakültesi B Blok Oda: 205 KPTO Sorumlusu Ahmet Oğuz BOZAK'a ulaştırması gerekmektedir. Formlara buradan erişebilirsiniz.

  • Form 1 - İşyeri Bilgi Formu
  • Form 4 - İşyeri Eğitimi Sözleşmesi
  • Form 9 - Öğrenci Beyan ve Taahhütnamesi
  • Form 10 - İşyeri Eğitimi Dersi Rıza Beyan Formu
  • İşyeri Eğitimi Protokolü

 

NOT 1: Akademik takvim belli olmadığından, formlarda tarih/zaman istenilen yerlere "2020-2021 Bahar Dönemi" yazabilirsiniz. Hafta süresi için de 14-16 yazabilirsiniz. İşyerine başlama tarihiniz akademik takvim belli olunca dönemin ilk ders günü ile beraber başlar.

NOT 2: İşyeri Otomasyonu'na öğrenci girişleri henüz tanımlanmamıştır. Öncelikle yapmanız gereken işyeri yapacağınız firmaya ön kayıt linkinden kayıt olmalarını iletmektir. Doldurduğunuz e-formdaki mail adreslerinize işyeri eğitimi ile ilgili duyurular yapılacaktır.

NOT 3:  Form 4 - İşyeri Eğitimi Sözleşmesi ve İşyeri Eğitimi Protokolü'nün firma tarafından imzalanmış olması gerekmektedir. Öğrencilerin beyan ettikleri bilgilerin eksik ya da yanlış olması durumunda İşyeri Eğitimi geçersiz sayılacaktır.

NOT 4: Fakültemiz öğrencileri, S.Ü. Teknoloji Fakültesi İşyeri Eğitimi Yönergesi 12.b maddesine uyarınca ilgili dönemde devam zorunluluğu gerektiren dersi bulundurmaları halinde İşyeri Eğitimi yapamazlar.

NOT 5: Doldurulacak e-formda da beyan edileceği üzere, öğrencilerin rapor almaları durumunda raporlarını hem otomasyona yüklemeleri, hem de bölüm sekreterliğine göndermeleri gerekmektedir. 

Gizlilik Politikamız
© TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ