TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ
jQuery Slider
2022-2023 BAHAR DÖNEMİ - İŞLETMEDE MESLEKİ EĞİTİM BAŞVURULARI

2022-12-06

  • İşletmede Mesleki Eğitim Bahar Dönemi Bilgilendirme Toplantısı 9 Aralık 2022 Cuma günü Saat 16.00-17.00 arasında A Blok 211 nolu sınıfta yapılacaktır.
  • Fakültemiz öğrencileri, S.Ü. Teknoloji Fakültesi İşletmede Mesleki Eğitim Yönergesi 12.b maddesi uyarınca ilgili dönemde devam zorunluluğu gerektiren ders bulundurmaları halinde İşletmede Mesleki Eğitim yapamazlar.
  • Bahar Dönemi ders kayıtları sırasında alınan müfredata göre İşyeri Eğitimi veya İşletmede Mesleki Eğitim dersi seçilmeli ve danışman onayları sırasında mutlaka onaylatılmalıdır.

Başvuru süreci aşağıdaki gibidir:

  1. Öğrenci 30 Aralık 2022 Cuma gününe kadar linkteki e-formu eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurur.
  2. Komisyon işletmelerin uygunluğunu inceler ve sadece RED durumunda formdaki öğrenci e-posta adresi üzerinden öğrenciyi bilgilendirir. 2 Ocak 2023 Pazartesi mesai bitimine kadar e-posta adresinize RED cevabı gelmemişse işletmeniz KABUL edilmiştir.
  3. İşletmesi KABUL edilen öğrenci aşağıdaki formları doldurarak elden veya kargo yoluyla en geç 20 Ocak 2023 Cuma günü mesai bitimine kadar Bilgisayar Mühendisliği bölüm sekreterliğine ulaştırır.
    1. Formlara buradan erişebilirsiniz.
    2. Form 1 - İşletmede Mesleki Eğitim Bilgi ve Taahhütname Formu
    3. Form 4 - İşletmede Mesleki Eğitim Sözleşmesi
    4. İşletmede Mesleki Eğitim Protokolü
  4. Öğrenci işletmenin İşletmede Mesleki Eğitim ve Staj Otomasyonuna kaydolmasını sağlar. Önceden kaydı bulunan işletmelerin tekrar kaydolmasına gerek yoktur.
    • Kullanıcı Adı: Mail Adresi, Şifre: Cep Tel No (başında sıfır olmadan)
  5. Öğrenci otomasyona kaydolan işletmenin 2022-2023 Bahar Dönemi için otomasyon üzerinden öğrenci talep etmesini sağlar.
    • (21.01.2023 tarihinden itibaren en kısa zamanda. En geç 13.02.2023)
  6. Komisyon işletmenin otomasyondan yaptığı öğrenci talebi doğrultusunda öğrenci-işletme eşleştirmesini yapar.
    • En geç 13.02.2022 tarihinde.
  7. Eşleştirme sonrası öğrenci otomasyona giriş yapıp raporlarını doldurmaya başlayabilir. Raporlar mümkünse günlük, en geç haftalık olarak doldurulmalıdır. Yapılan kontroller sırasında geriye dönük 5 iş günü rapor eksiği bulunan öğrencilerin İME süreçleri BAŞARISIZ olarak sayılacaktır.
    • Kullanıcı Adı: Öğrenci Numarası, Şifre: OBIS Şifresi

 

NOT:  Form 4 - İşletmede Mesleki Eğitim Sözleşmesi ve İşletmede Mesleki Eğitim Protokolü'nün işletme tarafından imzalanmış ve kaşelenmiş olması gerekmektedir. Öğrencilerin beyan ettikleri bilgilerin eksik ya da yanlış olması durumunda ve eğitim gördükleri işletmenin yeterli görülmediği durumlarda İşletmede Mesleki Eğitimleri BAŞARISIZ sayılacaktır.

Evrak kargosu için adres: Selçuk Üniversitesi Alaeddin Keykubat Yerleşkesi Teknoloji Fakültesi Bilgisayar Mühendisliği Bölüm Sekreterliği PK:42075 Selçuklu / KONYA

Gizlilik Politikamız
© TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ