|
|||||
|
|||||
2021-01-16
* İşyeri eğitimi faaliyetleri Selçuk Üniversitesi İşyeri ve Staj Otomasyonu üzerinden gerçekleştirilecektir. Öğrenciler bu otomasyona giriş yapmalı (kullanıcı adı: öğrenci no, şifre: tc ilk 6 hane) ve firmaların da bu otomasyona ön kayıt olup, giriş yapmalarını sağlamalıdır. Firmaların yeni işyeri kayıt kılavuzuna buradan erişebilirsiniz. * Bahar döneminde İşyeri Eğitimi yapacak öğrencilerin 3 Şubat 2021 Çarşamba günü'ne kadar linkteki e-formu eksiksiz ve doğru şekilde doldurması gerekmektedir. * Bahar döneminde işyeri eğitimi yapacak öğrencilerin aşağıdaki formları doldurarak elden veya kargo yoluyla 5 Şubat 2021 Cuma günü mesai bitimine kadar S.Ü. Teknoloji Fakültesi B Blok Oda: 205 KPTO Sorumlusu Ahmet Oğuz BOZAK'a ulaştırması gerekmektedir. Formlara buradan erişebilirsiniz.
NOT 1: Akademik takvim belli olmadığından, formlarda tarih/zaman istenilen yerlere "2020-2021 Bahar Dönemi" yazabilirsiniz. Hafta süresi için de 14-16 yazabilirsiniz. İşyerine başlama tarihiniz akademik takvim belli olunca dönemin ilk ders günü ile beraber başlar. NOT 2: İşyeri Otomasyonu'na öğrenci girişleri henüz tanımlanmamıştır. Öncelikle yapmanız gereken işyeri yapacağınız firmaya ön kayıt linkinden kayıt olmalarını iletmektir. Doldurduğunuz e-formdaki mail adreslerinize işyeri eğitimi ile ilgili duyurular yapılacaktır. NOT 3: Form 4 - İşyeri Eğitimi Sözleşmesi ve İşyeri Eğitimi Protokolü'nün firma tarafından imzalanmış olması gerekmektedir. Öğrencilerin beyan ettikleri bilgilerin eksik ya da yanlış olması durumunda İşyeri Eğitimi geçersiz sayılacaktır. NOT 4: Fakültemiz öğrencileri, S.Ü. Teknoloji Fakültesi İşyeri Eğitimi Yönergesi 12.b maddesine uyarınca ilgili dönemde devam zorunluluğu gerektiren dersi bulundurmaları halinde İşyeri Eğitimi yapamazlar. NOT 5: Doldurulacak e-formda da beyan edileceği üzere, öğrencilerin rapor almaları durumunda raporlarını hem otomasyona yüklemeleri, hem de bölüm sekreterliğine göndermeleri gerekmektedir. |
|||||
|
|||||
© TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ |